Vytlačiť stranu
Čo je sledovanie balíka?

Naše dodávky sa uskutočňujú s rozličnými poskytovateľmi služieb v oblasti logistiky. V prípade, že chcete Vaše objednané produkty dodať cez vybraného poskytovateľa služieb v oblasti logistiky, ako napr. UPS®, môžete po prihlásení, v bode menu "Prezrieť objednávku", pozrieť ohľadom príslušnej zákazky v detailnej oblasti "Sledovanie balíka", v akom stave sa nachádzajú príslušné položky. Ak je pole "Sledovanie balíka" prázdne, sledovanie balíka nie je príslušnou balíkovou službou ponúkané.

Stav "Zaznamenané"
Vaše expedičné údaje boli prijaté balíkovou službou a zaznamenané na ďalšie spracovanie.
Stav "Expedičné údaje prevzaté"
Balíková služba prevzala Vašu dodávku.
Stav "V dodávke"
Dodávka sa nachádza na ceste k Vám, resp. na ceste na uvedenú adresu dodávky.
Stav "Oneskorenie"
Pri Vašej dodávke sa vyskytlo oneskorenie, ktoré môže mať rozličné príčiny. Poskytovateľ služieb v oblasti logistiky sa avšak postará o to, aby ste Váš tovar dostali tak skoro, ako je to možné.
Porovnanie produktov